Friday, November 26, 2010

KiSah Aku..CeRita DiA~

Rasa tue datang lagi..yup..rasa sayang untuk tinggalkan segalanya..rasa sayang yang kita beri kepada orang lain..Kesunyian akan bersarang dihati..



Kekeliruan yang melanda diri..keresahan yang menyesak hati..kebingungan yang mengugat realiti..menyebabkan kita terbawa ke alam fantasi..Kisah kita mungkin sama..Kisah kita juga berbeza..


Bila mencintai sesuatu yang bukan milik kita..bila memiliki sesuatu yang hanya untuk sementara...Perlukah kita berbahas untuk memiliki segalanya..Perlukah kita mendiamkan diri dan membiarkan semuanya..?

Senyuman itu untuk aku..aku tau..Renungan itu milik aku..aku pasti..Tapi 'dia' tetap ada antara kita..Lantas bibir diam tanpa bicara..Mata dialih pandangannya..Aku..Kau dan Dia ada kisahnya..

Aku memahami setiap yang terjadi..Mungkin ini yang terbaik..Mungkin ini yang termampu kita lakukan..Memiliki   sesuatu yang aku sendiri tak pasti kesahihannya..Aku lebih rela kehilangan dari memiliki..Mungkin kehilangan itu lebey indah..Lebey manis..Aku akan lebey menghargai..Walaupun rasa itu hanya untuk sesaat..

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...